Politica de livrare
[Metoda de livrare]
Comanda dvs se livreaza prin [Metoda de livrare] oriunde pe teritoriul Romaniei. Pentru livrarea comenzii se percepe un cost de transport de [Cost transport] lei. Pentru comenzi mai mari de [Valoare pentru transport gratuit] lei, transportul este gratuit. Livrarea produselor de catre firma de curierat nu include optiunea de desfacere a coletului in prezenta transportatorului. Daca ulterior doriti sa returnati sau sa schimbati comanda, o puteti face in mod gratuit cate [Numar de schimbari sau retururi gratuit] schimb sau retur pentru fiecare comanda. Pentru mai multe detalii va rugam sa cititi sectiunea [Link catre Politica de Retur].
Oferim, de asemenea, opțiunea de livrare în [Locatie Easybox], cu transport gratuit indiferent de valoarea comenzii. Această opțiune de livrare este disponibilă exclusiv pentru plăți cu [Metoda de plata]. Vă rugăm să rețineți că livrarea în [Locatie Easybox] este condiționată de plata cu [Metoda de plata].
Precizam ca produsele comandate online ajung la dvs numai prin intermediul firmei de curierat rapid si nu putem da curs solicitarii dvs de a le ridica personal de la sediul nostru.
[Termen de livrare]
Termenul de livrare al comenzii este cuprins între [Minim zile lucrătoare] și [Maxim zile lucrătoare] zile lucrătoare de la data plasarii ei. Odata acceptata, ne obligam sa va livram comanda in cel mai scurt timp posibil. In mod exceptional, in perioadele de reduceri sau in perioada sarbatorilor de craciun si de paste este posibil ca termenul de livrare sa fie depasit ca urmare a numarului mare de comenzi de procesat, atat in sensul pregatirii lor, cat si in ceea ce priveste livrarea propriu-zisa de catre firma de curierat rapid.
[Receptia produselor]
În momentul primirii produselor de la curier, aveti obligatia de a verifica atent integritatea coletului. In cazul in care constatati ca este deteriorat si / sau desigilat, existand suspiciunea de deteriorare si / sau lipsa produse din colet, aveti dreptul de a refuza primirea comenzii. Va rugam sa ne contactati fie la adresa de e-mail [Adresa e-mail] , fie la numarul de telefon [Numar de telefon] pentru a ne comunica acceptul sau refuzul dvs. In acest din urma caz, daca ati efectuat plata online vi se va returna contravaloarea produselor. Raspunderea pentru afectarea conformitatii produselor pe durata transportului, precum si lipsa unuia sau a mai multor produse din colet, revine in totalitate transportatorului. Nu suntem raspunzatori pentru pagubele cauzate bunurilor in timpul transportului, decat in situatia in care ne informati despre existenta lor la momentul receptionarii produselor.
Va rugam sa ne aduceti la cunostinta orice aspecte privind eventuale defecte/vicii ale bunurilor in [Perioada pentru notificare] de la recepționarea lor.
Acceptarea livrarii comenzii de la curier reprezintă confirmarea dvs că ati primit un colet integru, sigilat. In acest caz, va rugam sa pastrati atat ambalajele si etichetele originale ale produselor, cat si documentele ce au insotit comanda, pentru o perioada de [Perioada de pastrare] de la data receptionarii, pentru eventualitatea in care, ulterior, in acest interval de timp, decideti sa efectuati un retur de marfa.
De la data livrării, toate riscurile asupra produselor se transmit către Cumpărător.